marți, septembrie 22, 2009

1ooo vizitatori !



Da!iar sint bucuroasa!asa sint eu- ma pot bucura de multe,multe ......lucruri ce mi se intimpla!

Azi bucuria : este  pentru faptul ca am 1ooo vizitatori! 
cine ar fi crezut asta??? eu nu prea!si am si motive anume: ca  sint incepatoare  sau mai bine zis cind am inceput nu stiam mai nimic,pentru ca sint neatenta si repezita cind scriu,ca  nu am inspiratie,ca nu pun poze pas cu  pas,ca nu scriu gramajele - aici e o problema:nu ma puneti sa fac la gramaj ca nu mai merge la mine!ca .....etc. 
          Puteti voi sa treceti cu vederea cele ce nu sint cum trebuie la mine?

           Trebuie sa va mai spun ca sint onorata si bucuroasa ca ma vizitati toti da toti!si ca mi-am facut atit de multi prieteni,asta e o bucurie a mea.

           Si  faptul ca m-ati primit atit de frumos parca  am asa un elan! si mult drag de voi!Va astept cu mult drag aici pe acest blogusor.

           Va multumesc frumos ca ma vizitati si va consider prieteni virtuali!Nu voi face din asta mereu un caz,dar vizita asta rotunda trebuia onorata!Florile pentru voi!



                    

10 comentarii:

  1. Draga mea, cat mai multe vizite si cat mai multe posturi scrise. Imi plac pentru ca sunt haioase, pline de umor si sfaturi bune. Toate cele bune si la mai mare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos sa fie!e o incurajare pentru mine!Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunate flori!Le iau si eu cu drag!
    La 2000 de vizitatori,ce flori primim?!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari... si la cat mai multe vizite!
    Felicitari fetei tale pentru doctorat!
    Mult succes pe viitor!
    O zi buna...ciaoooo !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Complimenti! I wish you a 1 000 000 visitors! Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nicoleta:Eu iti multumesc ca te-am cunoscut si asa demult,adica mult inainte de a avea eu blog!
    Multumim !te pup si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  7. Maria!Multumesc pt.urare sa fie!esti tare draguta!la fel si tie multi vizitatori!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu drag Ana Maria!la 2ooo vizitatori probabil daca om fi sanatosi vor fi flori de gheata!ha,ha !
    Ana maria Domnul sa te aibe in paza lui acolo unde mergi!las ca miine va fi OK !

    RăspundețiȘtergere
  9. Kyra,multumesc sa fie!ce face micutul tau?e cuminte?va doresc rabdare si sanatate!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.