marți, septembrie 22, 2009

Prinz rapid !


Am taiat 2 cepe,doi ardei kapia rosii,1 galben,2 catei de usturoi si am avut 6 ciuperci mari !am tras ceapa taiata cubulete adaugat ardeiul rosu si galben le-am tras putin apoi am adaugat ciupercile taiate felii,2 catei de usturoi,am sarat am piperat si am pus o lingurrita de boia si am turnat apa atit sa acopere!asta pret de 5 min.apoi intr-un bol:o lingurita faina apa am omogenizat si am turnat cam 3oo ml.de smintina !am turnat peste ce era si am lasat cam 1o min.cu patrunjel si marar verde!o bunatate nu alta!si am facut cartofi pai linga si mai aveam si de aseara niste mititei(eu am servit fara mititei nu am vrut)

a fost tare bun!!!Incercati si voi!
Nu am poze: e plecat aparatul in Bucurest-hi,hi




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.