duminică, septembrie 20, 2009

Cascaval pane !



Pentru ca draguta mea D merge dimineata in zori la Bucuresti i-am pregatit o friptura de pui(asa mai crocanta) si cascaval pane si mai vad eu ce !
Am facut si poze pt.ca si aparatul foto merge la Bucuresti si zic hai sa nu pierd momentul cu cascavalul - sper ca si ea sa nu-l piarda acest cascaval dar mai ales cel pentru care merge- Bafta D !
Foarte simplu acest cascaval pane :
- cascaval,
- oua,
- faina !

Taiem cascavalul felii mai groase le dam prin faina,oul batut (obtional putin piper si f.putina sare-atentie cascavalul poate fi sarat- apoi eu repet operatiunea si dai cu el in tigaia cu ulei incins-dar il pazim ca se face repede si nu trebuie lasat mult ca se topeste cascavalul si nu am facut nimic daca curge!
L-am ornat cu feliute de ardei kapia si busuioc rosu proaspat!
F.bun si de luat la pachetel!
Si poza:
Nu mai vrea sa incarce poze" asta" vai ce-i fac o data de nu ma uita!!!

5 comentarii:

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.