joi, septembrie 10, 2009

Apare doamna "Toamna"

                   Cu toti simtim ca apare sau uneori este aici: TOAMNA !
             Deocamnada e tare placut :soare,caldut bine dar ....poate in curind racirea  vremii si ploile,dar nu-i nimic, noi sa fim sanatosi, nu, fetelor???
             Poftiti de comentati la mine bune, rele cum or fi, ca eu una am nevoie de parerile voastre, si daca sint si sfaturi e si mai bine!!!
             Va astept comentariile,care in sfirsit merg da si cu ajutorul lui Niko ,care mi-a dat o sugestie buna !
             Multumesc draga Niko !

5 comentarii:

  1. Îmi cer iertare că nu fac referire la articolul postat şi cer permisiunea de a vă face o invitaţie ( ţie şi cititorilor tăi ) la a vă expune părerea despre ce înseamnă prietenia şi ce este un prieten. Pentru o mai bună provocare, reamintesc ceea ce spunea Napoleon Bonaparte şi anume că ,,Nu există prieteni ci doar momente de prietenie..." Vă aştept cu mare drag aici, la Psalmdedor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut si eu aceeasi problema si cand am gasit rezolvarea m-am gandit ca poate merge si la tine. Bine ca s-a rezolvat!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.