marți, septembrie 15, 2009

In sfirsit!au plecat muncitorii !

Nu imi vine sa cred ca au plecat ultimii muncitorii si ca au terminat cam ce ne-am propus pentru anul asta!
Nu v-am mai scris evolutia lucrarilor ,ca era prea mult si mai bine cind am intrat pe blog mai bine v-am citit sau navigat pe net - ma mai relaxam si eu,ca era ...destul dupa 8 sau 1o ore cu ei sau cu aprovizionat si colindat magazine de mobila si alte trebuincioase pt.amenajarile noastre!
Azi de exemplu am fost si am retinut 3 lustre(gen candelabru sa zicem)pt.ca miine vine electricianul sa le monteze(am o teama sa nu faca boroboate sau sa-mi murdareasca tavanul).

A fost lung:din 17 august - pina azi ! e adevarat ca au fost cam 7-8 zile lucratoare ca nu au venit!
In rest ce sa mai scriu?ca e tare obositor,ca e costisitor,si cel mai rau e ca e o mizerie de nedescris,desi dupa ce plecau curateam dupa ei:spalam din 2 - 3 galeti pe jos dupa ei peste tot!(nici ei nu lasau prea multa mizerie,mai curateau si ei) acel praf in urma lucrarilor e cumplit:nu vrea decat greu de tot sa dispara, si se baga si in locurile inchise, of, of - ce ar putea omul sa le doreasca celor rai: santier!!!!!
Au plecat la ora 12,credeti-ma ca mi-am facut cruce ca s-a terminat!de atunci am facut bucataria pe jos,tevi,am pus corpurile de mobila de bucatarie la loc si etc....
Credeti-ma : ca ar mai fi in curte de facut cite ceva dar NU VREAU NICI GRATIS SA-MI FACA CINEVA CEVA ...m-am saturat :vreau curatenie si ordine ,toate lucrurile din casa sa fie la locul lor!
Partea buna in tot haosul pe care l-am avut e ca am slabit!!! cam 5 kg. - ma bucur- era si cazul! voi putea face si retete pe care nu le-am facut de la inceputul lui martie! ha,ha

Dar vor fi gata va asigur !(Doamne ajuta)ca ce a fost mult a trecut!
Miine merg sa platesc mobila aleasa,(vreti poze cu ea cind va fi acasa,s-au la locul ei?
Apoi joi mergem sa ne relaxam putin,la vecini!
Multe,multe au mai fost dar si ce e "naspa se termina"
Abia astept totul sa fie ca la carte(curat si ordonat)!
Mai este ceva:ce bine ca v-am avut pe voi ca a trecut mai usor!
Va imbratisez!!
Cit ma bucur ca m-ati incurajat si sustinut!VA MULTUMESC!
Hai c-o intind la curatenie!

Un comentariu:

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.