sâmbătă, septembrie 12, 2009

Supa de pasare !

  De dara asta pasarea e din curcan. Am folosit 2 aripi mari de curcan si a fost destul!
   Pentru ca ne place supa de pasare si nu am facut demult am facut aceasta supa minunata!
  Iata de ce avem nevoie(tot la ochiometru pentru ca toate stim cit vrem sa iasa si in functie de asta punem la oala :
                             -  Aripi de curcan,
                             - morcovi,
                             - patrunjel(radacina si frunze)
                             - gulie, 
                             -  ardei,rosie,telina (putin din toate astea)
                             - ceapa,
 

                             -  boabe de piter intregi,
                             - sare !

   Carnea o lasam in apa cam 1 ora sau 2 ore,o punem apoi in apa rece la fiert si pe masura ce se stringe spuma o luam cu grija, si cit mai des asta e f.important si din momentul ce incepe sa fiarba o dam la minimum si lasam sa fiarba,la o vreme stiti voi asta punem zarzavaturile care au fost spalate si crestate,iar verdeata legata cu ata(la sfirsit o scoatem)
                             Este f.important s-o fierbem la cit mai mic foc!

                             Dupa ce a fiert si am ademenit mirosul cel bun o tragem de pe foc si turnam 2 linguri apa rece si o mai lasam 3o min.asa ,apoi o strecuram si fierbem taietei de care dorim.
                              A iesit f.f.buna si fam .a fost tare incintata de rezultat!

3 comentarii:

  1. Si eu fac supa dar al meu mi-a luat pulpe proaspete de pui.Eu pun neaparat si o telina si un pastarnac si o ceapa dar nu rosie,doar ardei intreg.Iar pulpele le oparesc inainte si arunc apa si abia apoi le pun la fiert,asta fiindca nu eu le-am ciupelit(jumulit)pe pasari :)
    Duminica frumoasa si pofta buna la mancare buna!
    ps.azi am robotit doar pentru ...gura ha,ha,ha!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine-mi pare ca se poate comenta....Supa de pasare este si preferara mea, dar sa nu fie grasa ca nu-mi da voie nenea doctorul. O duminica placuta tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragut-o!asai fara grasime,eu o string cit pot apoi o racesc si string aproape tota grasimea,acu nu a fost nevoie!
    Ce faci Ghiocela?va doresc si eu pofta buna si tihna la voi!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.