luni, septembrie 21, 2009

O mamica fericita !


                       Daca vedeti o mamica fericita ar trebui sa ma vedeti pe mine!
                       dar cum nu am o poza la indemina va faceti voi o imagine de mamica fericita!
                       Da ! azi draga mea a dat admitere la doctorat si a luat 10  cu felicitarii !
                       Munca i-a fost azi incununata pe drept si cu felicitarii din partea comisiei!ce ii trebuie mai mult unei mamici sa fie tare bucuroasa si fericita !

                       Iar pentru draga mea :si aici draga mea: felicitarii si poate nu de multe ori ti-am spus ca sint tare mindra de tine !Sa fie intr-un ceas bun!si florii pentru tine ca le meriti din plin!

17 comentarii:

  1. ce frumos!
    bravo!
    felicitari fetei si parintilor care i-au fost alaturi.
    bafta pe mai departe!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari din suflet. Ce poate fi mai frumoas decat multumirea si fericirea unei mame date de reusita copilului. Stiu prin ce ai trecut si iti inteleg bucuria.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Mariana, felicitari tie si fiicei tale! Succes in continuare si mult noroc in viata atat ei cat si voua!
    Pa! Va puuup!

    RăspundețiȘtergere
  4. wow ... aia da ... bravoooooooo ... felicitari si ii doresc fetei tale multe impliniri ... cred ca esti fericita si mandra cine nu ar fi ...va pup din suflet si fetei ii dores succes in tot ce va face in continuare ...

    P.S.
    eu sunt foarte curioasa cum arata o mama feicita si mandra de fata ei ... la fel de curioasa sunt si de fata aceea desteapta care sunt sigura ca e si frumoasa ... intelegi ce vreau nu? pozeeeeeee cu voi sa va vad si eu ...pupici multeeeeee

    RăspundețiȘtergere
  5. Gabi:e numai si numai meritul ei!am sa-i transmit!multumesc in numele ei!sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ghiocela : multumesc pt.ea!stiu ca ma va dojeni de ce am scris asta,dar nu m-am abtinut!esti tare atenta!pa,pa te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa fie asa cum zici!si voua la fel!esti o scumpa ca totdeauna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga mea Tunde , uite :sa stii ca va reprosa ca am scris asta daca vede!!!si ea nu vrea nici o chestie ca sa iasa in fata!dar uite ce iti propun eu:noi avem niste prieteni buni in O si daca mergem la ei punem la cale o sueta mica la un ceai sau ce vrei tu,asa macar 3o min.sa nu-ti rapesc din timp!si atunci ne cunoastem si pe viu !OK d-na doctor???
    Multumesc pt.urarii sa fie!
    si voua tot ce va doriti!hai ca alerg la tine ca nu am vazut-o pe aia mica de mult!te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari si mamei si fetei! Sarut-o din partea mea,si pe tine te sarut cu drag,mamico fericita! Doamne ajuta si in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ana: este numai meritul ei,a muncit cu sirg si temeinic cu seriozitate!multumesc mult Ana!si vorba ta : Doamne ajuta si in continuare!
    Noapte buna Ana!

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari fetei tale!Cred ca esti extrem de fericita si asa e normal...Bravo si tie,ca ai crescut un copil asa de bun!
    Multe bucurii in continuare si sa aveti multa sananate!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ana Maria!voi transmite dar sper sa nu ma dojeneasca prea tare ca am postat asta pe blog,dar nu m-am putut abtine!ha,ha da sint bucuroasa si este numai meritul ei,care acum sa implinit!da sa fie bine si pe viitor!multumim Ana Maria esti o draguta totdeauna!

    RăspundețiȘtergere
  13. Oooo... Felicitari si mult succes in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  14. Am sa-i transmit!cu rezerve ca ma va dojeni!dar trec eu peste asta ha,ha!si tie numai bine Leo!esti pe faza totdeauna!pa,pa

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa nu te certe pentru ca trebuie sa promovam si faptele bune si persoanele performante. De nulitati suntem satui de la tv si ziare.

    RăspundețiȘtergere
  16. Deocamdata nu sint reactii!ha,ha e bine!!!!asa e Ghiocela plina-i lumea de .....

    RăspundețiȘtergere
  17. Felicitari din tot sufletul!!!!! Imi dau seama cat esti de fericita! Asa suntem noi mamele: ne curg lacrimile cand ii lasam in prima zi la gradinita... ne mai curg lacrimi cand ii vedem cu ghiozdanul in spinare in prima zi de scoala... lacrimi la admitere, lacrimi la absolvire.... si acum... lacrimi de bucurie sa vezi ca ai scos din ei... OAMENI. Iti inteleg bucuria si ma bucur din inima alaturi de tine. Felicitari!!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.