miercuri, septembrie 09, 2009

Bucurie !

Iata in sfirsit incep sa se contureze cite ceva la mine acasa dupa aprox. 4 saptamani!

Iata despre ce e vorba: Azi s-a instalat totul in baie:cabina dus si tot ce trebuie in ea,chiuveta,mobilier,wc,masina de spalat si maruntisuri(suport prosoape,cuierase,supart hirtie,etc.
Da arata tare bine totul nou(aici includ faianta pina la tavan+gresia)probabil vreti si poze,daca da, vor fii, dar cred ca ma intelegeti ce harababura a fost azi la noi si ce zi greluta a fost , da nu se termina a fost si electricianul care mi-a spart mult in bucatarie si a pus niste prize in plus ( aveam nevoie la centrala si senzor ) a mai condus si in camara unde am un congelator si frigider, si tot de acolo a tras curent si in pivnita mica, era curent, dar trebuia din camara aprinsa! asa ca acu e totul separat!!!
Dupa ce au plecat astia ( o ce ma bucur ) am luat masa si au venit cei de la ISCIR - pentru a da drumul la centrala termica si de a fi avizata favorabil - au stat si aia cam 2 ore sau mai mult !!!
Intre timp am strins multa mizerie si am spalat de citeva ori dupa ei, mai ales dupa electrician, asa a trecut azi da cu o bucurie !
Si singurul loc in ordine ,curat si cu tot tacimul e baia, da e !!!!
A !ce am mai facut azi: Am avut cam 5 kg,rosii frumoase si le-am pregatit pe toate :spalate ,curatate si taiate marunt impartite in multe pungulite pentru congelator !


2 comentarii:

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.