vineri, septembrie 25, 2009

Sfintirea casei !

A sosit si ziua mult asteptata : SFINTIREA CASEI!
Chemat pentru ora 15  parintele ( casei daca se poate spune asa) a sosit la noi,trebuie sa va spun ca abia am asteptat acest moment stiam ca atunci cind il chem e deja totul teminat(atit cit mi-am propus)!

             Ceremonia sfintirii casei a fost frumoasa si plina de emotie , din ceremonie nu a lipsit si Psalmul 5o ,si bineinteles sfintirea intregii case ,pentru mine a fost o multumire, o bucurie in suflet!

iata citeva poze:

Ce greu posteaza calc.meu poze,dar nu ma dau batuta!sa incercam a nu stiu cita oara sa vedem daca vrea:Nu vrea se incapatineaza,dar mai incerc,pina reusesc!


Nu sint f.clare dar mai incerc!


7 comentarii:

  1. bravo!
    Doamne ajuta!
    Sa fie cu folos!>:d<
    pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Gaby!Doamne ajuta sa fie cu folos!
    Iti doresc weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ajuta. S-o stapaniti sanatosi si sa va bucurati de tot ce aveti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,multumim frumos,asa sa fie!Doamne ajuta!Te pup!Odihna placuta si noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa va fie spre folos! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne ajuta sa fie de folos asa cum zici tu Ana!
    Scriu pe audio:Acatistul de multumire - gratie tie!Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Tirziu iti spun si eu Doamne ajuta
    Poti te rog frumos sa - mi spui ce trebuie pregatit pt. sfintirea casei si ce trebuie facut pt ca as vrea sa sfintesc casa si nu stiu ce sa fac? Cind ai timp si daca iti face placere sa - mi raspunzi, eu iti multumesc oricum.

    Ioana

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.