marți, septembrie 29, 2009

Biserica !frumoasa,frumoasa!


Simbata am avut ocazia sa intru in biserica asta frumoasa,era doar o persoana care avea grija de ea!si a fost o multumire ca am intrat desi treceam de nenumarate ori intr-un mijloc de transport pe linga ea,iata ca mi-sa indeplinit dorinta si nu am regretat!am cerut omului voie sa fac poze si am primit imediat raspuns pozitiv!iata citeva poze:








Si un superb candelabru!!!
 

                                                                                    Pacat nu pot si gata sa mai postez,!
                                          Dar cu siguranta voi mai calca in aceasta frumoasa biserica !

 

7 comentarii:

  1. Frumoasa si inaltatoare biserica! Sa te mai duci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur voi merge!Mai ales ca trebuia mai demult s-o vizitez si sa o admir!

    RăspundețiȘtergere
  3. Intradevar are o arhitectura deosebita!Iar catapeteasma(sper ca nu am gresit) arata minunat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut! Imi pare bine ca am nimerit pe pagina ta. Te invit pe un forum nou, sper sa-ti placa. Ne poti scrie multe despre Spania, inclusiv retete ;-)
    Pup, kris

    RăspundețiȘtergere
  5. ooops,asta e forumul:
    http://hoinarprinlume.forumcommunity.net/

    RăspundețiȘtergere
  6. Kris!eu nu stiu mai nimic de Spania,dar daca vrei ma informez si cu drag ti-le trimit!hai sa vad si eu ce-i pe forum!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.