sâmbătă, septembrie 05, 2009

Ciorba de perisoare .






Pentru ca nu am facut de mult ciorba de perisoare,am intrebat"poporul"daca vor si am primit "acceptul"si m-am pus pe treaba!

Iata de ce avem nevoie:
- carne tocata(amestec am avut eu, porc si vita,
- oase sa fie cu multa carnita,
- zarzavat:morcovi,patrunjel radacina,gulie,un strop de telina,ardei si rosie intregi pe care le scot cind sint fierte)
verdeata:patrunjel+marar+leustean(putin)
- sare,piper,ardei iute(putin)
- orez,
- smintina.
In apa rece pun la fiert oasele,la o vreme pun zarzavatul curatat si spalat bine apoi taiat dupa preferinta,se lasa la fiert incet de tot ca ciorba sa iasa limpede!
Acum sa pregatim in timp ce fierbe ciorba:perisoarele!
Intr-un castron carnea tocata se amesteca cu condimentele dorite eu:sare,piper,ardei iute(praf)punem orezul(putin)si ouale dar intotdeauna pun mai putin cu 2 albusuri,deoarece nu se vor zdrobi la fiert,iar albusurile care le pun le bat bine si apoi le pun la compozitie,amestec bine compozitia si purced la formarea perisoarelor,odata facute,scot din ciorbita care fierbe(dar fara zarzavaturi)intr-o cratita mai lata sa incapa perisoarele bine sa nu se inghesuie,si le fierb si pe astea la foc mic!ciorbita care e pe terminata pun si verdeata tocata marunt(eu nu am avut prea mult patrunjel ca ma lasat sotul fara el ca l-a taiat din neatentie din gradina si am cam putin.
Cam asta ar fi!o bunatate nu alta,se poate servi si noi o facem:punem smintina!
Asa ca eu am 2 castronae cu ciorbita 1.ciorba cu zarzavaturile in ea si 2. perisoarele si toata lumea isi pune cum doreste 2 - 3 - 4 perisoare!
Pofta deasa la asa ciorbita buna si gustoasa!

Uf! nu pot pune poze mai clare nu-mi permite momentan alte postarii,voi reveni mai tirziu si cu alte poze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa comentați!
Anonimi : nu va obosiți sa comentați , nu veți fi luați în seama.